• Conditii de acceptare retur produs:

 

  • Contravaloarea transportului produselor catre firma SC ELMA Impex SRL va fi suportata de client;
  • Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
  • Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. S.C. ELMA Impex SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate
  • Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
  • Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca SC ELMA Impex SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

 

  • Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

 

 

  1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)

 

1.1 Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa info@depozitulcubaterii.ro o cerere cu subiectul "Cerere retur produse"

 

1.2 In cadrul cererii se vor specifica:

 

 

    * numar comanda si data emiterii comenzii;

    * date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pe www.depozitulcubaterii.ro;

    * numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;

    * cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);

 

 

1.3 La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;

1.4 Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului “1.2” sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful “Conditii de acceptare retur produs”);

1.5. In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

 

  1. Retur produs(e)

 

2.1 Cumparatorul va face efectiv returnarea produselor prin curier rapid catre locatia de unde i-au fost livrate si facturate produselor, doar dupa comunicarea de catre operatorul depozitulcubaterii.ro prin e-mail a numarului de inregistare retur (NR-RMA) si a detaliilor cu privire la procedura de retur produse, pentru retur produse aplicandu-se costuri si taxe speciale (vezi paragraful “Conditii de acceptare retur produs”). Este obligatorie prezentarea de catre cumparator a numarului de inregistrare retur (NR-RMA) pe toata perioada aplicarii procedurii de retur produs(e).

2.2 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente , fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc).

 

 

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)

 

3.1 Dupa sosirea produsului/produselor in locatia SC ELMA Impex S.R.L., personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful “Conditii de acceptare retur produs”);

3.2 Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor prin e-mail, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful “Conditii de acceptare retur produs”);

3.3 Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

 

Inlocuire produs

 

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuire produs, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

 

  • Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)

 

Costuri suportate de catre cumparator:

 

 

    * Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului;

    * Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);

    * Cheltuieli speciale retinute din pretul produsului la vanzare, daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita aceaste cheltuieli in vederea readucerii la stadiul initial al produsului vandut sau pentru a acoperi diferenta de pret in cazul revanzarii produsului ca produs cu valoare scazuta fata de starea initiala;

 

Costuri suportate de catre vanzator:

 

Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

- Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;

- Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

 

Rambursare sumelor

 

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.